Jeugdcommissie

De Jeugdcommissie van Concordia Wanssum is er, zoals de naam al doet vermoeden, voor de jeugd maar ook voor hun ouders. Als Jeugdcommissie willen wij graag laten zien hoe leuk en leerzaam het is om samen muziek te maken. In het voorjaar gaan wij dan ook namens Concordia naar de basisschool om aan de kinderen te laten zien hoe het is om muziek te maken. Dit doen wij samen met onze muziekdocenten. Dit bezoek is voornamelijk om de kinderen die nog geen muziek maken te enthousiasmeren om op muziekles te gaan. Natuurlijk zijn de kinderen die wel al lid zijn van de vereniging voor ons ook erg belangrijk. Wij willen deze ervoor zorgen dat deze kinderen zich ook betrokken worden bij de vereniging. Om deze reden wordt er ook gekozen om de muzieklessen in Wanssum te geven. Daarnaast leren de kinderen de andere leden van de vereniging ook beter kennen door middel van verschillende activiteiten, voorspeelmomenten en het spelen bij ‘De Muziekbende’.

We hopen dat er elk jaar weer kinderen zijn die inzien hoe leuk muziek maken is en dat onze jeugdige leden het ook naar hun zin hebben bij de vereniging.

Namens de jeugdcommissie,

Wendy van Gerven (tel. 0630692864)
Mirjam Smedts
Anke Smedts