Majorettes

De majorettes zijn een deel van de vereniging die bestaan uit een twintigtal leden. Bij het 100-jarig bestaan van de fanfare in 1976 zijn de majorettes opgericht en tot de dag van vandaag een levendig deel van onze vereniging. Binnen de majorettes zijn er verschillende groepen die les krijgen op verschillende dagen in de week. Tijdens deze lessen staat het samen plezier maken bovenaan. Dit is namelijk ook bij de majorettes het belangrijkste. Om dit te waarborgen zorgt de leiding voor gevarieerde lessen met o,a, opwarmen, leren draaien, dansen op muziek, marcheren en oefenen voor optredens.

Door het jaar heen verzorgen de majorettes verschillende optredens in en rondom het dorp. Tevens gaan zij meerdere malen op concours om te laten zien wat zij kunnen. Daarnaast proberen zij ook om het jaar een uitvoering te verzorgen. Dit wisselt af van een eigen uitvoering met een eigen thema en een uitvoering met de gehele vereniging zoals Proms Night Of Wanssum of een Disney concert.

Wilt u meer weten over de majoretten? Neem dan eens contact op met onderstaande contactpersonen of kijk op onze facebookpagina https://www.facebook.com/majorettewanssum:

Of mail ons via majoretteconcordiawanssum@gmail.com